Cauti fluturasi ( flyere) ? Alege dimensiunea dorita

Flyerul este probabil cea mai rapida metoda de a va face produsul sau serviciul cunoscut, oferind clientului o imagine cat mai vie si mai tangibila. Atrageti noi clienti si tineti-va cumparatorii informati! Timpul in care potentialul dumneavoastra client isi ia informatiile de pe flyer/fluturas este foarte scurt, de aceea trebuie transmis un mesaj cat mai simplu si mai rapid posibil.

Flyerele colorate tiparite in tipografia noastra sunt solutia ideala pentru a atrage atentia clientilor asupra promotiilor, evenimentelor, sau noilor produse si servicii pe care le oferiti, fara a cheltui o avere. Raspanditi fluturasii in magazinul dumneavoastra, pe strazile aglomerate, pe geamurile masinilor, sau trimiteti-i prin posta.

Un flyer bine facut va plaseaza serviciul sau produsul direct in memoria celui care il citeste. Tipografia Maxim Tipar va ofera fluturasi/flyere in diferite dimensiuni, la cele mai bune preturi, pentru a satisface toate nevoile dumneavoastra:

– fluturasi A4 (21 x 29,7 cm)

– fluturasi A5 (14,8 x 21 cm)

– fluturasi A6 (10,5 x 14,8 cm)

– fluturasi 1/3 A4 (10 x 21 cm)

Toate tipurile de fluturasi sunt tiparite pe hartie de 130 g lucios, fata/verso.

Flyerele/fluturasii sunt des folositi in marketing, si pe buna dreptate. Fluturasii sunt esentiali pentru promovarea afacerii dumneavoastra, deoarece designul potrivit va va aduce mai mult profit si va genera entuziasm printre clienti. Fara fluturasi, cum vor sti acestia ca sunt pe cale sa rateze o super-oferta?

Nu trebuie sa fiti designer profesionist pentru a putea obtine rezultate profesionale. Tipografia noastra are resursele necesare pentru a va ajuta sa raspanditi mesajul dorit printr-un design atragator.

Ce trebuie sa stiti inainte de a crea flyerele/fluturasii potriviti?

1. Compuneti un titlu atragator, scurt si cuprinzator

– Acesta este primul lucru pe care clientul il citeste si va determina daca restul mesajului de pe flyer va fi citit sau nu

2. Alegeti-va cuvintele cu grija

– Clientii trebuie sa inteleaga din prima care este mesajul cheie pe care doriti sa il transmiteti prin acest fluturas

3. Spuneti-le cititorilor ce sa faca

– Doriti sa intre pe un anumite website? Ii invitati sa va viziteze magazinul? Este important ca fluturasul respectiv sa ii indemne pe clienti sa intreprinda o actiune. Fluturasii au un timp de viata foarte scurt, de aceea trebuie sa genereze un raspuns imediat (de exemplu: „Rezervati acum!”)

4. Includeti ceva gratuit

– Oamenii adora sa primeasca lucruri gratuite, asa ca puteti include o oferta speciala dedicata doar celor care au primit fluturasii dumneavoastra

5. Cunoasteti-va publicul tinta

– Studiati-va clientii si aflati intai cui vreti sa transmiteti mesajul, apoi raspanditi fluturasii in zonele unde ati putea gasi acesti potentiali clienti

6. Pastrati un design simplu, indiferent de dimensiune

 

7. Pentru maximizarea eficientei, fluturasii trebuie sa aiba un impact vizual mare, iar logo-ul sau semnele distinctive ale firmei dumneavoastra trebuie sa fie bine evidentiate, pentru a fi usor de memorat

Alte metode prin care puteti crea fluturasi care sa captiveze audienta

– Utilizati un design socant sau neobisnuit

– Compuneti un text amuzant care sa va faca remarcati imediat

– Demonstrati beneficiile produsului pe care il promovati, prin marturii ale clientilor care l-au utilizat sau poze relevante

mbutaFlyere